23/10/2011 Diumenge XXX T.O. El Manament primer

No n'hi ha prou ser un home molt devot i complir amb les oracions i pagar els delmes ... i després criticar l'altre que pensa diferent.
Els fariseus de la Bíblia eren homes molt devots, molt observants de la llei i pagaven estrictament els delmes, però no oblidem que van ser precisament aquests homes devots els que van fer patir a Jesús i finalment el van portar a la mort en la creu.
«Si jo no tinc amor, jo res sóc» (1 Cor. 13, 2)
Si jo no tinc amor de res em serveix estudiar la Bíblia, de res em serveix anar al temple i fer llargues oracions i vigílies nocturnes.
Déu és amor, i el qui no estima no està en Déu (1 Jn 4, 7). Els més gran de la nostra religió és l'Amor!



20111023 30 A comic
20111023 30A  pasatemps

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El ciri Pasqual

LA FESTA DE TOTS SANTS A LA CATEQUESI

Lectures de Maria